tisdag 9 juni 2009

"sommaren är kort det mesta regnar bort"


men bläää de har typ regnat hela dagen i dag känns ju verkligen som sommar
och kallt är de också förut var de ju hur varmt & härligt som helst men nu :o
i alla fall har bestämt att jag ska börja blogga här nu igen, ångrar lite att jag tog bort
de gamla inläggen förut som fanns här som jag skrev i december - mars typ
har "trixat o fixat" lite nu med den här bloggen men jag är inte riktigt nöjd än
men får fortsätta mer i morgon. I dag har jag inte gjort så mycket blev tvingad på
eftemiddagen att följa med och köpa blommor sen vi sen for med till min faster & till hennes ex
eller hur man förklarar de :] o gav blommorna till dom ( fråga inte varför de skulle ha de )
kanske åker till finström imr om de inte var i dag , jag ska dit på tisdag
men jag har ingen anning vilken dag de är längre de var fredag men sen ?
ska sova nu kl är 12 än men skall typ vara där tidigt så
// go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar